gardameer-de-winter.reismee.nl

Regen en kapotte tent

Roompot de drie uur 's nachts begon het te regenen en onweren. Niet zachtjes. Gewoon aan een stuk door flitsen en een stort bui. In de voortent liep water, maar dat was het ergste nog niet. Doordat de plaatsen zo klein zijn, was het lastig om de tent goed op te zetten. Het gevolg was dus dat er water op het dak bleef staan. Door het vele water en dus zware gewicht was er een stok verschoven naast het dak wat uiteindelijk scheurde. Al het water was op het bed terecht gekomen. Alles klets nat aan een kant. Lonneke kon we huilen en wilde direct naar huis! 'S morgens zagen we dat er een scheur inzat van ruim 60 cm. Professorisch gemaakt met ducktape tape en de stang proberen terug te buigen. Niet leuk allemaal. De meiden hebben goed geslapen want ze hadden er gewoon doorheen geslapen. 's middags konden we nog even testen of alles goed dicht was, helaas dus weer een bui. Daarna nog even naar Garda geweest om een ijsjes want als de zo'n doorkomt is het ook direct warm. Peter en Amber hebben "onze" dames zien winnen en Mila en Lonneke hebben gezellig een spelletje gedaan. Mila heeft ook al contact met meisje van tegenover.

Tanja

Wat vervelend, hopelijk is de regen nu over en blijft de tent heel. Dan kunnen jullie lekker genieten en leuke dingen doen? Heel veel plezier groetjes van ons.

Jenny en Peter

Ook van ons natuurlijk de wens dat het droog blijft. Veel plezier.

Pa en Ma

Hoi,
Dat is pech hebben hopelijk kunnen jullie het een repareren zodat het niet meer lekt .
Hier is alles goed , hopelijk bij jullie nu ook en niet meer teveel regen en onweer .
Nog veel plezier allemaal de groeten .
Pa en Ma .