gardameer-de-winter.reismee.nl

De afgelopen dagen

De laatste dagen genieten we vooral van het warme weer. Dat doen we door een beetje van het zwembad naar het meer te lopen en andersom.

Het is te warm om echt iets te ondernemen. Zondagavond zijn we om een ijsje gelopen naar Bardolino. Dit is de plek van onze camping maar naar het centrum zelf is het toch wel een paar kilometer lopen.

Toen we ons ijsje ophadden en nog wat door het stadje slenterden vielen er wat regendruppels. Dit duurde maar even en het was weer een hevige onweersbui.

Peter en Amber zijn terug gerend naar de camping en kwamen daar drijfnat aan. Ondertussen had de buurman al een appje gestuurd dat hij alles onder controle had rondom de tent.

Lonneke en Mila hadden ondertussen een sjiek hotel opgezocht om te schuilen. De schade leek mee te vallen op 4 sets natte kleren na. De volgende dag bleek dat de fotocamera het vele water niet had overleefd.

Deze kan op het lijstje bij de scheur in de vouwwagen. De meiden vinden het nog steeds prachtig hier in Italië, Peter en Lonneke krijgen ondertussen zo hun bedenkingen.